خبرگزاری کار ایران

در شورای ترافیک خراسان جنوبی مطرح شد؛

اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای استان نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۸۶

اصلاح نقاط حادثه‌خیز و اجرای طرح دوبانده کردن جاده های استان در محورهای خراسان جنوبی نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایلنا، بررسی اصلاح نقاط پرحادثه که بیشتر مربوط به جاده‌های برون شهری که مسیر عبورشان از مناطق شهری است از جمله طرح های بررسی شده در شورای ترافیک استان بود.

معاون هماهنگی امور عمران استانداری در این جلسه گفت: شهرهای دارای نقاط ورودی با ماهیت درون شهری و برون شهری که منجر به تصادفات زیادی می‌شود در شهرهای شوسف، دیهوک ، آرین شهر و بیرجند کارشناسی شده است.

میرجعفریان در خصوص اقدامات انجام‌شده برای حذف نقاط حادثه‌خیز استان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اخیرا به صورت زودبازده تعدادی از این نقاط در قالب تعریض جاده رفع مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون اجرای ۱۳۰ کیلومتر باند دوم در استان آغاز شده است، گفت: در یک برنامه زمان بندی پنج ساله به دنبال اجرای زیرساخت حمل و نقل برای هزار و 300 کیلومتر باند دوم و ارتقا جاده هایی هستیم که عرض نامناسب دارند.

میرجعفریان گفت: این مقدار باند دوم در قالب ۱۴ بزرگراه است که تاکنون ۸ بزرگراه به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: مابقی این بزرگراه ها تا دو ماه آینده تعیین پیمانکار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز