خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری افزایش نیافته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۲۷

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: تا اطلاع ثانوی، هیچ گونه تغییری در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سعید حسینی‌پور با اشاره به اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت تاکسی و نحوه سهمیه اختصاصی در این حوزه، اظهار کرد: سهمیه تعلق گرفته تاکسی‌های بنزینی ماهانه 400 لیتر و تاکسی‌های گازسوز ماهانه 200 لیتر اختصاص یافته است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت بنزین، مردم و شهروندان بیشتر به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی سوق داده می‌‍شوند که نباید با فزایش نرخ کرایه‌ها مردم را از حمل و نقل عمومی دور کنیم.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا، در حال حاضر افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس را به بهانه افزایش نرخ بنزین نخواهیم داشت، افزود: با توجه به تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی‌ها، از رانندگان محترم درخواست می‌گردد ضمن ارایه خدمات مناسب، از هرگونه افزایش کرایه خارج از چارچوب قانونی جدا خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: بعد از اعلام رسمی افزایش نرخ بنزین، بازدیدهای میدانی از خطوط تاکسی و نظارت مستقیم بر نحوه عملکرد آنان بعمل آمده و گفتگوی با شهروندان برای رفع مشکلات ایاب و ذهاب آنان در نقاط مختلف شهر توسط این سازمان انجام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت و مجموعه بازرسی سازمان حمل و نقل به طور مستمر و با جدیت تمام کار نظارت و بازرسی خود را بر ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام می‌دهند. 

اضافه می‌شود، شهروندان گرامی از طریق سامانه پیامکی 3000761761 می توانند به طور مستقیم با سازمان در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز