خبرگزاری کار ایران

کرباسی به ایلنا خبر داد؛

50 درصد راه‌های تایباد نیازمند اصلاح و بهسازی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۸۴

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: این شهرستان بیش از 638 کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی دارد که در حال حاضر 50 درصد آن نیازمند اصلاح و بهسازی است.

علی اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد:  سالانه برای نگهداری و اصلاح این وسعت از راه‌ها بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی از آغاز عملیات بهسازی نقاط مستعد حادثه در جاده روستایی پشته خبر داد و افزود: این محور 25 کیلومتر طول دارد که پخش قیر با ماسه، اصلاح دید جاده‌ای و نصب تابلو از اقدامات در حال انجام در این جاده روستایی می‌باشد که برای آن بیش از 500 میلیون ریال از محل اعتبارات نگهداری راه‌ها هزینه پیش‌بینی شده است.

کرباسی مطرح کرد: اکنون 99 درصد را‌ه‌های روستایی این شهرستان از نعمت راه مناسب روستایی برخوردارند که تنها راه روستایی شیزن به طول هفت کیلومتر منتظر اعتبار برای آسفالت است.

وی تصریح کرد: راه‌های شهری، روستایی و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از مهمترین شریان‌های سطح کشور است که 50 درصد آنها نیاز به مرمت و بازسازی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه جاری چهار هزار و 940 حلقه لاستیک در بین ناوگان حمل و نقل مسافری و باری دو شهرستان تایباد و باخرز با نرخ مصوب دولتی توزیع شده و این دو شهرستان هفت درصد سهمیه لاستیک استان را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز