خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد خبر داد:

تداوم روند کاهشی دما در شهر یزد/افزایش ابر و بارش های پراکنده

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۴۳

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به تداوم روند کاهشی دما در شهر یزد گفت: در هفته جاری افزایش ابر و بارش های پراکنده را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا شیرغلامی با بیان اینکه روزهای سردی را پشت سر می گذاریم که در طول 30 سال گذشته در این ماه بی سابقه بوده است اظهار داشت: در سه روز گذشته رکورد بلندمدت آبان ماه شکسته شده و برخی مناطق دمای منفی 10 درجه را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه دمای کمینه در شهر یزد صفر درجه است ادامه داد: با شمالی شدن جریانات هوا شاهد کاهش ملموس دما در ساعات ظهر هستیم به طوریکه دمای بیشینه امروز شهر یزد با 5 درجه کاهش به 15 درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد اضافه کرد: پیش بینی می شود روند کاهشی دما همچنان در این هفته ادامه داشته باشد و با توجه به ورود موج ناپایدار جوی از امروز به استان، به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این هفته های استان ابری خواهد بود و وکاهش دما را داریم عنوان کرد: در ساعات ظهر دمای هوا کاهش خواهد یافت و از امشب بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات در استان پیش رو خواهیم داشت.

شیرغلامی تصریح کرد: بارش در ارتفاعات به دلیل برودت هوا به صورت برف خواهد بود همچنین پیش بینی می شود از عصر روز یکشنبه تا دوشنبه و در روز چهارشنبه شاهد بارندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز