خبرگزاری کار ایران

به دنبال افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد؛

تعطیلی برخی مدارس شیراز بدنبال خودداری رانندگان سرویس در رساندن دانش‌آموزان به مدرسه

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۵۳

به دنبال افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، برخی از رانندگان سرویس مدارس در شیراز از رساندن دانش‌آموزان به مدرسه خودداری کردند که این اقدام منجر به تعطیلی این مدارس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی از برخی دانش آموزان شیراز امروز شنبه -25 آبان ماه- به دلیل اعتراض رانندگان سرویس مدارس به گرانی بنزین  به مدرسه نرفتند، دانش آموزانی هم که به مدرسه رفته بودند، در همان دقایق ابتدایی صبح ناچار شدند به خانه برگردند.

بنا بر این گزارش، شب گذشته رانندگان سرویس  به خانواده‌ها خبر دادند که به دلیل گرانی بنزین قادر به رساندن فرزندان‌شان به مدارس نبوده  و  نمی‌توانند وظیفه حمل و نقل دانش آموزان را  با وضعیت فعلی عهده‌دار باشند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش در این خصوص به ایلنا گفت: وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای را با سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت کشور داشته و در آن جلسه این موضوع پذیرفته شده که سوخت با سهمیه ویژه‌ای برای سرویس مدارس در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: فعلا میزان سهمیه سرویس مدارس (ون و سواری) مشخص نشده است، ولی با صحبت‌هایی که وزیر آموزش و پرورش با وزیر نفت داشته است، قطعا سهمیه‌ای پیش بینی خواهد شد تا نگرانی‌ها برطرف شود. طی یکی دو هفته آینده ابعاد کامل این تصمیمات و جلسات مشخص خواهد شد، اما بناست که این کار حتما انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز