خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرج:

برای جلوگیری از بحران های احتمالی آماده ایم/ ضرورت مشارکت مردم با مدیریت شهری در زمان بارندگی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۲۳

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: هماهنگی لازم برای استفاده حداکثری از توان دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرداری کرج و نهایتاً ارائه خدمات بهتر به مردم و بهبود آرامش و آسایش آنان، انجام شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی با اشاره به اعلام وضعیت بارش باران و برف و احتمال یخ ‌زدگی معابر در ابتدای آینده جاری، اظهار داشت: به دستور شهردار کلانشهر کرج، جلسه آماده‌سازی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های خدمت رسان برای جلوگیری از مشکلات و بحران های احتمالی در سطح شهر و رفاه حال شهروندان تشکیل و هماهنگی لازم برای استفاده حداکثری از توان دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرداری کرج و نهایتاً ارائه خدمات بهتر به مردم و بهبود آرامش و آسایش آنان، انجام شد.

وی افزود: از موارد قابل توجه در مواجه با شرایط بارندگی های شدید فصلی، مشارکت مردم با سیستم مدیریت شهری است که همیاری و مساعدت کلیه شهروندان را در مواقع بارندگی و ضروری، می طلبد.

رحیمی گفت: از جمله موضوعاتی که می بایست مورد توجه قرار گیرد، بررسی شرایط محیطی زندگی و تطبیق فرد شهروند با شرایط موجود، تجهیز خودروهای شخصی به وسایل زمستانی مانند زنجیر چرخ و پتومسافرتی، اقلام ضروری و جعبه کمک های اولیه و کنترل ضد یخ خودروها و همچنین تخلیه بار ترافیکی معابر در مواقع بارندگی برای تسهیل در خدمت رسانی ماشین آلات شهرداری و همکاری با عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری است.

معاون شهردار گفت: یکی دیگر از نکات ضروری و مهم که مشارکت مردمی را دربر دارد، اهمیت شهروندان به پسماند خانگی، زباله و نظافت شهر است که در مواقع بارندگی موجب بسته شدن نهرها، جوی ها و کانالهای جمع آوری آبهای سطحی نگردد.

رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مجموعه خدمت رسان شهرداری کرج و همدلی کلیه مردم فهیم و مهربان، شاهد عبور از شرایط سخت زمستانی و لذت فراوان از هوای پاک و زیبایی های طبیعت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز