خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین :

افزایش کرایه ها توسط رانندگان تاکسی قزوینی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۷۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، سرویس‌های مدارس، شرکت‌های مسافری و باری را غیرقانونی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان روز جمعه با اعلام این خبر افزود: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین، هرگونه افزایش خودسرانه کرایه در حوزه سازمان تاکسیرانی، به خصوص در بخش سرویس‌های مدارس و بار تا اطلاع بعدی غیرقانونی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد از ناوگان تاکسیرانی قزوین دوگانه سوز بوده و  براساس مصوبات هیچگونه افزایشی در نرخ گاز سی ان جی‌ها نیز صورت نمی‌پذیرد لذا در حال حاضر نیازی به افزایش کرایه خودروها نیست.

عرشیان با اشاره به نگرانی رانندگان تاکسی، اظهار داشت: رانندگان تحت پوشش این سازمان در بخش حمل و نقل مسافر و بار نگران هستند تا با افزایش قیمت بنزین، لوازم یدکی، لاستیک و روغن نیز گران شود که این موضوع فردا شنبه در نشست با فرماندار و اعضای شورای شهر در میان گذاشته می‌شود و هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه نیز به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، از بامداد جمعه-۲۴ آبان ماه بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه‌بندی می‌شود.

بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه ۶۰ و دوگانه سوز ۳۰ لیتر و همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز