خبرگزاری کار ایران

‍ تلاش برای انتصاب مدیران زن در قزوین با آمارسازی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۷۰

به تازگی آماری درباره انتصاب زنان در استان قزوین منتشر شده که نشان می دهد رتبه استان از این نظر در پله هشتم قرار دارد . این در حالی است که پیش از این استاندار سابق قزوین رتبه نخست را از آن قزوین اعلام کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یکی از وب سایت‌های خبری چندی پیش درباره انتصاب مدیران زن استانداری‌ها و مدیران کل دستگاهی در کشور گزارشی منتشر کرد  که در آن قزوین در رتبه هشتم قرار داشت.

در این گزارش آمده  استان‌های بوشهر، گیلان، چهارمحال بختیاری و هرمزگان به ترتیب با بیشترین انتصاب زن و استان‌های قم، خوزستان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب با کمترین انتصاب زنان در دستگاه‌های اداری روبرو هستند.  

این درحالی است که عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق قزوین و صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کرد قزوین به علت انتصاب 16 مدیر زن در رتبه اول کشور قرار دارد.

وجود هفت رتبه اختلاف در استان قزوین نشان می‌دهد که گزارش‌های موجود  در حوزه انتصاب زنان چندان حقیقی نبوده و یا به نوعی خلاق واقع است.

‍ تلاش برای انتصاب مدیران زن در قزوین  با آمارسازی

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز چندی پیش در قزوین گفته بود که 30 درصد مناصب مدیریتی کشور باید به زنان تعلق یابد و به نظر می‌رسد عده‌ای به بهانه حمایت از زنان در تلاش هستند تا به هر روشی به این آمار دست یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز