خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

ساخت و سازهای غیر مجاز در فرون آباد ،امان همه را برید‌ه است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۲۷

نماینده مردم پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد در مجلس شورای اسلامی از وجود سوله های غیر مجاز دیر بازده در اطراف شهر فرون آباد ابراز نگرانی کرد.

نماینده شهرستان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: ساخت و ساز اگر بر اساس مقررات و قوانین شورای شهر و شهرداری بوده و  جز اراضی کشاورزی نباشد در مسیر توسعه قرار می گیرد، اما در فرون آباد  برخی از افراد سودجو ببا زیر پا گذاشتن قوانین از و بدون اخذ مجوز از شهرداری و جهاد کشاورزی از سال‌ها پیش تاکنون اقدام به ساخت سوله می کنند.

وی افزود : به دلیل نزدیکی این شهر  با پایتخت، از سال‌ها  قبل و به دلایل مختلف برخی افراد سودجو اقدام به ساخت و سازهای  غیر مجاز در منطقه انجام کردند ، به همین دلیل  شکل روستا‌های اطراف شهر فرون‌آباد تغییر کرد و  به طور نامناسبی حاشیه نشینی در اطراف  شهر  گسترش پیدا کرد.

قمی در ادامه گفت: این سازه‌های غیر مجاز بدون در نظر گرفتن راه‌های دسترسی به جاده و  مسیر مناسب، رعایت موارد ایمنی سازه‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی ، نداشتن  امکانات اولیه‌ای چون روشنایی و ... به صورت قارچ گونه  در حال رشد هستند.

قمی افزود: با توجه به جلوگیری نهادهای مربوطه با ساخت و ساز غیر مجاز ،اما همچنان برخی از افراد با ارتباطاتی که دارند و در برخی موارد  شبانه و به شگردهای مختلف سوله و سازه را علم می کنند.

نماینده شهرستان پاکدشت همچنین گفت: من به عنوان نماینده مردم منطقه  این اتفاق را  به نفع مردم و محیط زیست نمی دانم و از نهادهای مربوطه درخواست اقدام جدی در برابر این سازه ها را خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز