خبرگزاری کار ایران

منازل شهروندان فرون آباد پاکدشت در مقابل حوادث بیمه شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۸۹

در راستای حفظ منافع مادی و معنوی شهروندان فرون آباد پاکدشت ،شهردار فرون آباد از بیمه منازل مسکونی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، کورش میرزایی شهردار فرون آباد در جمع خبرنگاران اذعان داشت:فرون آباد از شش هزار و ۵۶۳ واحد مسکونی برخوردار است که تمامی این واحدها در برابر سیل و آتش سوزی بیمه شدند.

وی افزود: شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط شرکت بیمه دانا، منازل مسکونی شهر را بیمه کرده است و هزینه ای از شهروندان برای این کار دریافت نمی شود.

وی تصریح کرد: شهر فرون آباد با برخورداری از یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی، یکی از شهرهای صنعتی استان تهران است که با هماهنگی های به عمل آمده، این واحدها نیز می توانند به صورت متمرکز و گروهی و برخورداری از مشوق های لازم، خود را نسبت به آتش سوزی و سیل بیمه کنند.

میرزایی اظهار داشت: فرون آباد با توجه به قرار گرفتن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، با خطر سیل و آبگرفتگی همراه است که این اقدام می‌تواند دغدغه شهروندان در مقابله با این حادثه طبیعی را کاهش دهد.

شهردار فرون آباد گفت: این شهر از یک هزار و ۵۰۰ هکتار محدوده و حریم و ۱۶۱ هکتار محدوده قانونی برخوردار است که از این نظر، یکی از شهرهای وسیع استان تهران محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد : نزدیکی به تهران، مجاورت با کمربندی جنوبی و صنعتی بودن اراضی این شهر از مزیت های فرون آباد است که با آغاز عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این شهر، شاهد رشد و توسعه روز افزون آن خواهیم بود.

فرون آباد با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری تهران واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز