خبرگزاری کار ایران

به دنبال گران و سهمیه بندی شدن بنزین ؛

سوخت سهمیه آبان واریز شد / تمام باجه های پستی برای تحویل کارت سوخت باز است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۷۳

بر اساس خبر شرکت ملی نفت ایران ، سهمیه کامل بنزین آبان همه خودرو‌ها به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  شرکت ملی نفت ایران سهمیه کامل بنزین آبان ماه همه خودروها به کارت سوخت شخصی آنها واریز شده و این سهمیه تا 6 ماه قابل ذخیره است. تمام باجه‌های پستی نیز  برای تحویل کارت‌های سوخت جمعه باز است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: باجه‌های پستی، جمعه ۲۴ آبان ماه برای توزیع کارت‌های سوخت موجود در باجه‌های معطله باز است.

کرایه‌ها افزایش نخواهد یافت

دو شرکت اصلی تاکسی اینترنتی نیز پس از افزایش قیمت بنزین، با انتشار اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند نرخ کرایه ها افزایش نخواهد یافت. اسنپ ضمن اعلام ثابت ماندن نرخ کرایه‌های خود اعلام کرد: با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد و از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

از بامداد امروز -جمعه 24  آبان ماه- قیمت بنزین افزایش یافت . بر این اساس بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز