خبرگزاری کار ایران

از امروز تا سه‌شنبه ادامه دارد ؛

پیش بینی برف و باران در بیشتر استان های کشور/ تهرانی‌ها فردا منتظر باران باشند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۶۹

به گفته سازمان هواشناسی کشور بارش برف و باران از امروز- جمعه24 آبان ماه- در بیشتر مناطق کشور آغاز و تا سه‌شنبه آینده ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، از عصر امروز -جمعه-  تا روز یکشنبه با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای 6 تا 12 درجه‌ای در نیمه شمالی کشور  احساس شده و بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر آغاز می‌شود.

بنا به پیش‌بینی این سازمان ضمن تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر در برخی از مناطق استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده  نیز در نیمه غربی کشور برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده شدت بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور و سواحل غربی خزر است. سواحل دریای خزر نیز تا روز دوشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا در شمال خلیج فارس و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی برف و باران در بیشتر استان های کشور/ تهرانی‌ها فردا منتظر باران باشند

بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌ها نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور از فردا 25 آبان‌ماه بارش در سواحل دریای خزر،‌دامنه‌های البرز،‌ بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور روی خواهد داد.

بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

علیمردانی ، کارشناس اداره کل هواشناسی فارس هم در خبری گفت: از فردا  افزایش ابر را در آسمان استان شاهد خواهیم بود.

به گفته وی با این افزایش ابر‌ها برای  ورود سامانه بارشی است،که از  اواخر روز شنبه آغاز و تا  تا نیمه‌های هفته این بارندگی ادامه دارد.

در تهران هم از فردا شنبه هوایی ابری   همراه با رگبار باران و گاهی نیز همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود.روز  یکشنبه نیز تهران نیمه ابری با بارش پراکنده، دوشنبه هم نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش باران و برای روز سه شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز