خبرگزاری کار ایران

علی نقی مطرح کرد:

پرداخت 9 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در شاهین شهر/ وام 500 میلیونی به مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۱۸

رئیس اداره کار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در سال گذشته نزدیک به 500 میلیون تومان وام مشاغل خانگی با نرخ سود پایین به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، صبح امروز کارگروه اشتغال شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در سالن فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

 کریم علی‌نقی در ابتدای این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: در سال گذشته نزدیک به 500میلیون تومان وام مشاغل خانگی با نرخ سود پایین به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه آمار اعتبارات اشتغال پایدار روستایی با نرخ سود 6 درصد بیش از 9میلیارد تومان بوده است، گفت: این اعتبار اختصاص یافته سال گذشته به همه روستائیان متقاضی پرداخت شد.

 رئیس اداره کار شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: اعتبارات اشتغال فراگیر پرداخت شده در سال 97 در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از 85 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی نزدیک به 3.5میلیارد تومان بوده است، تاکید کرد: از معاون وزیر کار تقاضا داریم اعتبارات اشتغال این شهرستان را افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز