خبرگزاری کار ایران

در رقابتی پرحاشیه صورت گرفت؛

پیروزی 4 بر 2 تیم فوتسال شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۹۸

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور تیم فوتسال شهرداری قزوین مقابل اسپیلاس زنجان به پیروزی ۴ بر ۲ رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در دیدار تیم فوتسال شهرداری قزوین و اسپیلاس زنجان که در سالن شهید بابایی قزوین برگزارشد، مهدی شیرمحمدی و محمد طاهری و علی عبداللهی و علیرضا کشاورز برای میزبان گلزنی کردند.

این دیدار حواشی مختلفی هم در داخل زمین و هم کنار زمین داشت که تنش‌های ایجادشده منجر به اخراج دو بازیکن داخل زمین و یکی از بازیکنان نیمکت نشین اسپیناس زنجان و همچنین سرمربی و مربی این تیم شد.

این بازی اتفاقات دیگری هم در زمین داشت و آن هم از دست رفتن سه پنالتی برای شهرداری قزوین بود که یکی از این ضربات را علی عبداللهی کاپیتان این تیم از دست داد و دو ضربه هم توسط محمد طاهری به هدررفت تا شاهد به ثمررسیدن گل‌های بیشتر در این بازی نباشیم.

تیم فوتسال شهرداری قزوین با کسب سه امتیاز این دیدار از ۷ بازی ۱۱ امتیازی شد تا در رده پنجم گروه اول لیگ یک فوتسال کشور قرارگیرد.

اسپیناس زنجان هم با قبول این شکست ده امتیازی باقی ماند تا از رده پنجم به رده هفتم سقوط کند.

تیم فوتسال شهرداری قزوین در هفته نهم این رقابت‌ها روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه در تهران میهمان پاس این شهر خواهد بود.

این تیم در هفته ششم این رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز