خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج:

سرانه مصرف ابزیان در کرج پایین است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۶۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در بازدید از قدیمی‌ترین ماهی سرای ایران در کرج خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور کارشناسان بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی با هدف بررسی مسائل و ارتقاء راندمان تولید شد.

به گزارش ایلنا اسماعیل صارمی در بازدید از قدیمی ترین ماهی سرای ایران در کرج با عنوان اینکه سرانه مصرف ابزیان در کرج پایین است، گفت: ماهی با دارابودن ویتامین  امگا ۳ در تغذیه انسان بویژه در تقویت سلولهای مغزی  نقش بسزایی داشته و بایستی با فرهنگ سازی بیشتر مصرف ابزیان بویژه ماهی را در سبد غذایی خانوارها افزایش دهیم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج در راستای پیگیری مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از اولین واحد پرورش ماهی قزل آلا در کشور با قدمت ۶۰ سال فعالیت و با ظرفیت ۱۲۰ تن در سال بازدید و با مدیران این واحد تولیدی به گفتگو نشست.

صارمی در ادامه این بازدید با مدیران شرکت تعاونی کاسپین البرز  خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور کارشناسان بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی باهدف بررسی مسائل و ارتقاء راندمان تولید شد .

واحد تولیدی کاسپین البرز مجهز به سالن هچری (نوزادگاه) پرورش نیمه مداربسته و استخرهای کانالی است .فاز جدید طرح توسعه ماهی سرای کرج  از محل  اعتبارات تبصره ۱۸ اعتباری حدود  ۴۰ میلیارد ریال و ۳۰۰ میلیون ریال کمکهای فنی اعتباری جهاد کشاورزی بهره مند شده که توان افزایش ظرفیت تا ۱۵۰ تن در سال را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز