خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی البرز:

بهره‌ای از مالیات ۵۴ واحد بزرگ تولیدی به البرز نمی رسد/ درآمد ۵۰۰ میلیاردی از بازگشت مالیات‌ها به استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۰۶

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز با عنوان اینکه درآمدهای مالیاتی اگر به استان برگردد بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به درآمد استانی اضافه می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰ درصد اختیارات بخشودگی برای واحدهای تولیدی استان، استفاده شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سیدمجتبی تقوی، عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران سطح کشور تکلیف دارند مالیات را در جایی که مستقر هستند پرداخت کنند لذا با پیگری صورت گرفته مصمم به انتقال بخش عمده پرونده های مالیاتی به استان البرز شدیم.

وی افزود: بالغ بر ۹۴۰ پرونده مالیاتی استان در سطح کشور، وجود داشت که به استان منتقل نشده بود و این تعداد حدود ۹۵ درصد مالیاتی بود که عمده آن به تهران تعلق می گرفت.

این مدیر استانی گفت: با پیگیری استانی از مجموع پرونده‌های ذکر شده، تعداد ۵۶۵ پرونده مالیاتی به استان البرز وارد شد و ۳۷۵ پرونده مالیاتی همچنان طبق روال گذشته، خارج از البرز پرداخت می شود.

تقوی اظهار داشت: از پرونده های باقی مانده، ۵۴ پرونده مربوط به شرکت های بزرگ تولیدی است که واحدهای تولیدی آنها در البرز مستقر هستند و از خدمات این استان در راستای فعالیت خود، استفاده می کنند و این در حالیست که هیچ بهره مالیاتی به البرز نمی رسد.

این مدیر استانی با عنوان اینکه درآمدهای مالیاتی اگر به استان برگردد بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به درآمد استانی اضافه می‌شود، اظهارداشت: تاکنون ۱۰۰ درصد اختیارات بخشودگی در البرز برای واحدهای تولیدی، استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز