خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد و دارایی:

استان البرز اراده جمعی برای رسیدن به اهداف رونق تولید را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۲۹۰

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: البرز ، اراده جمعی برای رسیدن به اهداف رونق تولید را دارد و در مدیریت منابع، بیمه، درآمدها، گردش منابع و سرمایه‌گذاری، دارای ظرفیت است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، اسماعیل جلیلی امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران البرز بعد از ارائه گزارش مدیران اقتصاد و دارایی استان، اظهار داشت: در ارتباط با بازگشت سهم مالیات شرکت های مستقر در استان البرز، پیگیری جدی صورت می گیرد.

وی با عنوان اینکه طبق تاکید وزارت اقتصاد و دارایی، پایش آخرین وضعیت اقتصاد استانها به عنوان خط مقدم اجرای ستادی، حائز اهمیت است، تصریح کرد: با گزارش‌های ارائه شده استان البرز اراده جمعی برای رسیدگی به اهداف درآمدها، مدیریت منابع و حوزه پشتیبانی، حقوق ورودی ، بیمه و گردش منابع و سرمایه گذاری را دارد لذا باید کمک شود که این موارد تسهیل شود.

جلیلی اظهار داشت: برای رسیدن به این اهداف و با در نظر گرفتن سال رونق تولید، باید به بانک‌ها‌، گمرک و بورس توجه لازم صورت گیرد.

وی گفت: برای تسهیل در ایجاد صادرات و واردات و گردش منابع با پیش فرض های ایجاد شده، تحقق درآمدی و توزیع منابع با شفافیت و جدیت دنبال می شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد از قوانینی که سد راه امور اقتصادی بود، کاهش یافته و همچنین با بهره برداری سامانه ها، اقدام جدی در راستای تحقق اهداف، صورت می‌گیرد. 

جلیلی در ادامه این نشست در جمع خبرنگاران به حضور سرمایه‌گذاران خارجی اشاره کرد و گفت:  وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان سرمایه‌گذاری خارجی از این منابع استقبال می‌کنند لذا با ظرفیت‌سازی، تسهیلات، بخشودگی‌های مالیاتی و اصلاح قوانین تابعیت و اقامت می توان به این امر کمک کرد.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی به ۳۰ میلیارد دلار اعتبار در بخش پروژه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: یکی از چالش های سرمایه گذاران، محدودیت‌هایی بانکی انتقال منابع است و امیدواریم با تدابیر وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان سرمایه گذاری خارجی، این موانع رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز