خبرگزاری کار ایران

علی درویش‌پور:

جانمایی دانشگاه فرهنگیان در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۷۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پرورش نیروی انسانی زبده و مجرب در راستای تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم وظیفه‌ای سنگین و رسالتی بسیار مهم است که بر عهده اداره آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در نشست مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان افزود:  توسعه کشور نیازمند تحول نظام آموزشی است بنابراین لازم است نسبت به این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم. 

وی با تاکید براینکه استاندار محترم به جد پیگیر مشکلات دانشگاه فرهنگیان البرز است، عنوان کرد: معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور و تربیت نیروی انسانی نقشی کلیدی دارند به همین جهت باید بسترهای لازم و شرایط مطلوب برای آموزش معلمان فراهم شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: پرورش نیروی انسانی زبده و مجرب در راستای تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم و ظیفه ای  سنگین و رسالتی بسیارمهم است که بر عهده اداره آموزش و پرورش قرار دارد. 

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی واگذاری مدرسه همجوار پردیس امیرکبیر خواهران به دانشگاه فرهگیان در دست اقدام قرار دارد و در اولین فرصت این مدرسه به پردیس امیرکبیر واگذار خواهد شد.

درویش پور عنوان کرد: حدود 90پروژه آموزش و پروش استان از سنوات گذشته به طور نیمه تمام باقی مانده‌اند که با تزریق اعتبارات لازم و با اقدامی جهادی انتظار می رود در سال 98 شاهد تکمیل تمامی پروژه های آموزش و پرورش باشیم. 

وی اشاره کرد: با تکمیل پروژه قلم  واگذاری مدرسه به پردیس خواهران در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. 

معاون هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: جانمایی دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد و  لازم است محل احداث دانشگاه در مکانی مناسب و در خورشان معلمان انجام شود. 

وی خاطر نشان کرد: قدردان زحمات و اقدامات خیرین عزیز هستیم و امیدواریم به جهت  توجه به حوزه آموزش و پرورش استان، شاهد توسعه روز افزون البرز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز