خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

خط تولید از مدار خارج شده صافی دیالیز در البرز احیا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۶۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته در بازدید و جلسات تخصصی تدابیر لازم اندیشیده شد تا ظرف یک ماه آینده شاهد احیای خط تولید صافی های دیالیز که از مدار خارج شده بود در شرکت سوها یک و بی نیاز شدن از واردات این محصول به کشور باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از شرکت تولید صافی های دیالیز سوها در ساوجبلاغ که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه این بازدیدها بمنظور تسهیل و رفع موانع تولید صورت می گیرد، افزود: این واحد با تولیدات استراتژیک خود در زمینه تولید لوازم و تجهیزات پزشکی در این بخش برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مشکلات تولید رفع نشده، دست از تلاش و پیگیری برنمی‌داریم، ادامه داد: خدا را شاکرم که تمامی تولیدات و تعمیرات تجهیزات این کارخانه بزرگ توسط کارشناسان داخلی و فرزندان این مرز و بوم صورت می گیرد.

شهبازی گفت: یکی از مدارهای تولید این واحد که برای کشور بسیار مهم و استراتژیک است با مشکل مواجه شده و به اندازه ظرفیت اسمی خود تولید ندارد.

استاندار البرز اظهار داشت: امید است ظرف یکماه آینده این خط تولید به مدار بازگردد تا علاوه بر بی نیاز شدن کشور از واردات این محصول، صادرات نیز به کشورهای همسایه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سوها یک نیز در ادامه با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های استاندار البرز که با جلسات متعدد و بازدید از این مجموعه درصدد گره گشایی از مسیر تولید داشته، افزود: پس از نشست با استاندار البرز با کارکنان خود دیدار کرده و به آنها گفتم با انرژی کار کنید که استانداری پیگیر و تلاش گر بدنبال حل مشکلات ما است و به طور قطع شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به تفویض اختیاری که به استانداران در خصوص مصوبه تسهیلات کم بهره شده،  شهبازی قول همراهی لازم برای بهره مندی واحدهای استان را داده اند که این امر جای بسی خرسندی دارد.

غیبی افزود: اگر این خط تولید صافی های دیالیز با مساعدت و توجه استاندار البرز در سوها به مدار تولید بازگردد، 2 میلیون و 200 هزار صافی دیالیز از 4 میلیون و 500 هزار صافی مورد نیاز کشور را در این مجموعه تامین می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز