خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

یک دستگاه خودروی حامل گوشت فاقد مجوز در قزوین توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۷۱

یک دستگاه خودروی پراید در گشت‌های شبانه دامپزشکی قزوین در حین توزیع گوشت فاقد مجوز توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: پیرو بازدید‌های شبانه کارشناسان نظارت بر بهداشت‌عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی قزوین، یک دستگاه خودروی سواری پراید که حامل گوشت از استان‌های همجوار به مقصد شهرستان قزوین بود، شناسایی و توقیف شد.

جلوخانی افزود: ورود فرآورده‌های خام دامی به استان در شرایط بهداشتی، با نظارت دامپزشکی و تعیین مبدا و مقصد، امکانپذیر است که در همین زمینه، خودور و مالک متخلف آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را بصورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به مدیران رستوران ها، تالارها، مراکز آموزشی، و درمانی هشدار داد، تهیه فرآورده‌های خام دامی از توزیع کنندگان سیار، مورد تایید دامپزشکی نیست و در صورت مشاهده تخلفاتی از این دست که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد، دامپزشکی به هیچ عنوان چشم پوشی نخواهد کرد و مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز