خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر نیرو از طرح آبرسانی انتقال آب سد طالقان به قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۴۷

معاون وزیر نیرو از طرح آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین واقع در شهرستان آبیک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشورز صبح امروز به همراه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین، بیرانوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از طرح آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین واقع در روستای زیاران شهرستان آبیک بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان روند علمیات اجرایی این پروژه قرار گرفت؛ پروژه‌ای که در سوم اردیبهشت ماه سال 96 به صورت ویدئوکنفرانسی کلنگ آن به زمین زده شده بود.

بر اساس این گزارش، پروژه طرح انتقال آب سد طالقان به استان قزوین به صورت بیوتی و همکاری شرکت زلال ایران با تأمین 60 میلیون مترمکعب برای 80 درصد جمعیت این استان شامل 14 شهر و 194 روستا در حال اجراست.

محل اجرای پروژه مذکور شهرهای آبیک، خاکعلی، محمدیه، شریفیه، الوند، قزوین، محمودآباد نمونه، اقبالیه، ارداق، تاکستان، نرجه، ضیاءآباد و خرمدشت است.

آبیک نخستین شهری است که به اذعان مسئولان استان قزوین از آب سد طالقان بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز