خبرگزاری کار ایران

ذاکری هرندی در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد:

ابلاغ حکم شهردار جدید شاهین شهر تا پایان آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۸۹۵

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری اصفهان از ابلاغ حکم شهردار جدید شاهین شهر تا پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.

وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شاهین شهر به وزارت کشور نیز اظهار کرد: با توجه به اعتراضات صورت گرفته، استانداری اصفهان پرونده نامبرده را جهت تصمیم گیری نهایی به وزارت کشور ارجاع داده است. ذاکری هرندی هرگونه لابی گری در خصوص پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری را رد کرد و گفت: پرونده سلب عضویت وی هم اکنون در وزارت کشور وجود دارد که رسیدگی به آن نزدیک به یکسال طول کشیده است، اما ما به همکاران خود در وزارت کشور تاکید کرده ایم هر چه زودتر پرونده نامبرده تعیین تکلیف و نتیجه آن به استانداری اصفهان ارائه شود.

هفته گذشته بود که حمید فرهنگ شهردار سابق منطقه 5 اصفهان با هفت رای مثبت بعد از برکناری حمید عشقی شهردار سابق شاهین شهر به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد. همچنین پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شاهین شهر به علت تخلفات مختلف اسفند ماه سال گذشته از سوی استانداری اصفهان جهت تایید نهایی به وزارت کشور ارسال شد که تاکنون بعد از گذشت 9 ماه هنوز در خصوص آن تصمیم گیری نشده است.

شورای اسلامی شهر دوره پنجم شهر شاهین شهر از ابتدای آغاز به کار به دلیل اختلافاتی که بین اعضای آن وجود داشته، تاکنون سه شهردار و سه سرپرست انتخاب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز