خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

نباید هرمزگان در رسانه ملی به عنوان محل خلاف و قاچاق معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۷۱۶

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مردم پایه است و نیروی انتظامی بر پایه مشارکت با مردم کار می‌کند، گفت: مطالبه مردم این است که نباید هرمزگان در سطح رسانه ملی به عنوان محل خلاف و قاچاق معرفی شود.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: امنیت مقوله بسیار مهمی است و یکی از برکات قابل افتخار جمهوری اسلامی ایران امنیت بی‌نظیری است که در کشور داریم هرچند برخی تلاش می‌کنند در آن خدشه وارد کنند اما به لطف تلاش‌های ناجا، امنیت مثال زدنی داریم و این بالاترین نعمت و برکت است.  

وی ادامه داد: فضای سوریه و افغانستان و دیگر کشورها را تصور کنید و ببینید با ایجاد داعش چه جنایت‌هایی را انجام دادند که همه این توطئه‌ها برای از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران بود اما به لطف پروردگار، دعای خیر رهبری و تلاش مسئولان و مردم امنیت ما از بین نرفت.

همتی تاکید کرد: امنیت ما مردم پایه است و نیروی انتظامی ما بر پایه مشارکت با مردم کار می‌کند و قدر آن باید دانسته شود و برای شکر این نعمت باید قدر مردم عزیز را بدانیم.  

استاندار هرمزگان بیان کرد: همه واحدها و اعضای شورای تامین با هم همدل هستند چون می‌دانند امنیت مهم است و قاطعانه آن را برای مردم تامین می‌کنند و استان هرمزگان جزو استان‌هایی است که از لحاظ شاخص‌های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.  

وی عنوان کرد: امروز مرز جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز و دریایی عمان با افتخار، عزت و سربلندی در اختیار نیروهای مسلح قرار  دارد و امنیت دریا تامین شده است و پهپاد دشمن با اقتدار ساقط شد که تغییر گسترده ای در جهان و تحلیل‌ها و اتاق‌های فکر به وجود آورد زیرا ما با سلاح ساخته شده توسط خودمان یکی از مجهزترین پهپادهای آمریکا را ساقط کردیم.

همتی ادامه داد: امروز در استان هرمزگان شاهد نظارت عمیق، دقیق و هوشمندانه و همراه با نظارت مردم هستیم و مردم هم قدردان نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: مردم از من یک تقاضا دارند و می‌گویند در برخورد با خلاف و قاچاق قاطع باشید اما این قدر در سطح رسانه ملی، هرمزگان را به عنوان محل خلاف و قاچاق معرفی نکنید و حق هم دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز