خبرگزاری کار ایران

در مسابقات تنیس قهرمانی کشور زیر ۱۶ و ۱۸ سال؛

اصفهان با کسب 920 امتیاز بر سکوی قهرمانی تنیس کشور ایستاد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۶۹۰

مسابقات تنیس قهرمانی کشور پسران زیر 16 و 18 سال با قهرمانی تیم اصفهان(الف) با کسب 920 امتیاز پایان یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسابقات قهرمانی کشور زیر 16 و 18 سال پسران که از روز چهارشنبه 15 آبان ماه 1398 به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس 22 بهمن کار خود را با حضور 17 تیم از 15 استان کشور آغاز کرده بود شب گذشته با معرفی نفرات و تیم های برتر رسما به کار خود پایان داد. 

در این دوره از رقابت ها  84 شرکت کننده در قالب 17 تیم از 16 استان کشور حضور داشتند و در پایان تیم اصفهان (الف) (علی یزدانی، یونس طلاور تنیسور زیر 16 سال و  ماهان صفائیان پور ، کیارش رسام نژاد تنیسور زیر 18 سال با مربیگری داریوش فخارنژاد) و کسب 920 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. همچنین تیم استان تهران با 710 امتیاز و تیم استان البرز با 575 امتیاز به ترتیب مقام های نائب قهرمانی و سومی رقابتها را از آن خود کردند. 

اصفهان و تهران دو قهرمان تنیس کشور

بخش انفرادی این دوره از رقابتها که با حضور کلیه تنیسور ها حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور کلید خورد در رده سنی زیر 16 سال پسران علی یزدانی تنیسور ارزنده کشور از تیم اصفهان (الف) در رقابت نفسگیر و نزدیک با غلبه بر یونس طلاور دیگر قهرمان ارزنده تنیس کشور از تیم اصفهان (الف) عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد و به این ترتیب یونس طلاور از اصفهان (الف)، محمد پارسا افسری از استان فارس و حسام سلطانی از اصفهان (ب) به ترتیب مقام های دوم تا سوم مشترک را کسب کردند. 

بخش انفرادی در رده سنی زیر 18 سال پسران نیز شاهد رقابتی نفسگیر در این دوره از رقابتها بخصوص در بخش فینال رقابتها با حضور سینا مقیمی و امید اصغری از آذربایجان غربی بود که در نهایت با غلبه سینا مقیمی بر نماینده استان آذربایجان غربی این تنیسور آینده دار کشور به مقام قهرمانی این رده سنی دست پیدا کرد به این ترتیب امید اصغری از استان آذربایجان غربی، ایمان حسینی از استان البرز و محمد علی ممقانی نیا از استان البرز مقام های دوم تا سوم مشترک این رقابتهار ا از آن خود کردند. 

اصفهانی ها پیشتار رقابت‌های دو نفره 

در دیگر بخش این مسابقات یعنی رقابتهای دو نفره تیمی که در رده سنی زیر 16 سال کلید خورد تیم اصفهان (الف) متشکل از علی یزدانی و یونس طلاور دو تنیسور ارزنده و آینده دار کشور  توانست با از سر راه برداشتن رقبای خود به مقام شیرین قهرمانی این رقابتها دست پیدا کند و تیم استان فارس متشکل از سامان رضائیان و محمد پارسا افسری به مقام نائب قهرمانی این رقابتها دست پیدا کنند. 

رقابتهای زیر 18 سال پسران در بخش تیمی دو نفره نیز با قهرمانی تیم استان تهران با حضور سینا مقیمی و عرفان درویش نوری نیز به خط پایانی خود رسید و تیم توابع تهران متشکل از معین معظم و امیر محمد جمشیدی نیز با مغلوب شدن در برابر تیم استان تهران به مقام نائب قهرمانی این رقابتها بسنده کردند. 

اصفهان قهرمان بلامنازع رقابت‌های تنیس شد

 به این ترتیب با کسب عناوین های مختلف توسط تنیسور های حاضر در این دوره از رقابت ها در بخش انفرادی و دو نفره و جمع امتیاز های متعدد در رده بندی کلی تیم اصفهان (الف) با جمع 920 امتیاز توانست با اختلاف محسوس عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کند و تیم های استان تهران با جمع710 امتیاز  و استان البرز با 575 امتیاز به ترتیب به مقام های نائب قهرمانی و سومی این رقابها دست پیدا کردند. 

 مسابقات تنیس قهرمانی کشور زیر 16 و 18 سال دختران از امروز چهارشنبه 22 آبان 1398با حضور 13 تیم از 12 استان کشور به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس انقلاب برگزار می شود.

انتهای پیام/
داوود شیخ جبلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز