خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

کلاهبرداری میلیونی در پوشش اقامت و اشتغال در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۸۵

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهمان کلاهبرداری ٣١٠ میلیون ریالی با وعده اقامت و اشتغال در یک کشور دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور در این خصوص گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده مشخص شد این فرد از طریق فضای مجازی با فردی که در پیج اینستاگرامی خود تبلیغات اخذ ویزا و اقامت در یک کشور دیگر را بارگذاری کرده بود آشنا و پس از جلب اعتماد با وعده‌هایی مبنی بر اقامت و اشتغال در آن کشور، مبلغ ٣١٠میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است. 

سرهنگ دهقانپور اعلام کرد: کارآگاهان پلیس فتا در ادامه تحقیقات خود و با اشراف اطلاعاتی در فضای مجازی متوجه شدند مبلغ مذکور با هدایت های صورت گرفته توسط متهم طی چند فقره تراکنش به حساب ٣ نفر در استان تهران انتقال شده که با هماهنگی های قضایی و قانونی متهمان به پلیس فتا شهرستان احضار شدند. 

وی با بیان اینکه متهمان در مقابل ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی مبلغ ٣١٠میلیون ریال را به حساب شاکی مسترد کردند، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز