خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد:

پیگیری نامه‌های مردم یزد به رئیس‌جمهور از سوی 200 کاربر/ بررسی نامه‌ها، دستور کار ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۵۳

استاندار یزد با بیان اینکه بررسی نامه‌های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر رئیس جمهور به این استان در دستور کار ویژه قرار گرفته است، گفت:‌ 200 نفر در دو شیفت کاری فرآیند ثبت سامانه و ارسال کد رهگیری و ارجاع نامه‌های مردمی به دستگاه‌های مرتبط را در یزد انجام می‌دهند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در حاشیه بازدید از ستاد پردازش نامه‌های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد،‌ اظهار کرد: این ستاد برای رسیدگی هر چه بهتر به نامه‌های ارسالی تشکیل شده و بیش از 200 نفر از کارمندان ادارات و دستگاه‌های مختلف در دو شیفت کاری به بررسی این نامه‌ها می پردازند.

وی درباره نحوه رسیدگی به مکاتبات، افزود: نامه‌ها پس از تفکیک، موضوع بندی و بعد از ثبت در سامانه به دستگاه‌های مربوط ارجاع داده می‌شوند و اطلاعات لازم در اختیار مراجعین و مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند پیگیری مناسبی داشته باشند.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه نتایج پیگیری باید حتما در سامانه ثبت شود، گفت: فرآیند ثبت و پیگیری درخواست های مردمی باید در سامانه ثبت و مشخص شود.

طالبی با اشاره به اینکه به مسائل و مشکلات افرادی که به صورت مستقیم در سامانه سامد مشکلات خود را طرح کرده‌اند نیز رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: این سفر فضای خوبی برای ارائه مستقیم مشکلات مردم به دولت فراهم کرد و علاوه بر نهاد ریاست جمهوری، استان نیز حداکثر تلاش خود را برای پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردمی بکار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز