خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد استان یزد خبر داد:

ایجاد ۶۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان یزدی/ پرداخت 23 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۴۲

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: امسال ۶۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان ایجاد شد؛ همچنین۲۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان وام اشتغال طی همین مدت به مددجویان و اقشار نیازمند اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر زین‌العابدین قمی، اظهار داشت: هشت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان از تسهیلات اعطایی از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی، سه میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، شش میلیارد و ۲۱۸ میلیون تومان از محل منابع اشتغال روستایی و عشایری و پنج میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان به‌صورت تلفیقی و هم‌افزایی بانک مهر ایران و صندوق کارآفرینی امید پرداخت‌شده است.

وی افزود: کمک به بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند با رویکرد توسعه مشاغل خانگی، خرد و زودبازده با اولویت تولید روستایی و صنایع‌دستی، ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی با رویکرد توانمندسازی گروه‌های هدف در عرصه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنعت، معدن و خدمات در مناطق محروم برای کمک به مهاجرت معکوس، مدیریت زنجیره‌های تولیدی و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و صنایع‌دستی در مناطق محروم و روستایی از اهمیت ویژه‌ای در کمیته امداد برخوردار است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: ۷۴ درصد طرح ایجادشده طی این مدت مربوط به طرح‌های خودکفایی، ۲۴ درصد توان‌افزایی، دو درصد کارانگیزی بوده است،۱۶۰ مورد وام مجدد نیز برای توسعه کار به مددجویان تحت حمایت اعطاشده است.

وی تصریح کرد: ۱۱ میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان از تسهیلات پرداختی در هفت‌ماهه امسال در بخش دام‌پروری، پنج میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان خدمات، سه میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان کشاورزی، دو میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان فعالیت‌های صنعتی و معدنی و ۶۴۶ میلیون تومان صنایع‌دستی و ۱۰۰ میلیون تومان شیلات بوده است.

در گزارش روابط عمومی کمیته امداد آمده است: سال گذشته ۴۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان وام اشتغال برای ایجاد حدود دو هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز