خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

زمان پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد/ اشتغال بیش از ۷۰ درصد دانشجویان مهارتی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۸۱

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ۷۵ درصد دانش آموختگان ما در رشته تحصیلی خود اشتغال دارند که این موضوع بسیار مهم است چون در ۳ سال قبل این آمار اشتغال ۲۰ درصد بود؛ البته لازم است آمار اشتغال خود را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین امید، گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره های کاردانی و کارشناسی از طریق مراکز آموزشی این دانشگاه از 30 آبان ماه سالجاری به مدت یک هفته انجام خواهد شد.  

وی افزود: نخستین ویژگی این دانشگاه این است که در حوزه مهارتی، آموزش خاص ارائه می دهد. همچنین آموزش های دانشجویان در محیط کار انجام می شود و در زمان دانش آموختگی نیز کارفرما و کارشناس هستند.

امید افزود: ویژگی دیگر این دانشگاه تنوع رشته های تحصیلی است که نزدیک به ۸۰۰ رشته و ۸۰۰ دوره تک پودمان وجود دارد که منحصر به فرد بوده و در هیچ دانشگاه دیگری نیست.

وی ادامه داد: دانشجویان باید از زمان ورود به دانشگاه به دنبال کسب و کار باشند چرا که برای پیاده سازی ایده های دانشجویان برنامه ریزی شده است. ما هدفمان در این دانشگاه تربیت کارمند نیست بلکه کارفرما تربیت می کنیم. در سال های اخیر نیز تحول بنیادی صورت گرفته است و در واقع از نظر کیفیت آموزشی در بهترین شرایط قرار دارید و اکنون با وجود ۱۵۰ مرکز نوآوری، در حال بازنگری دروس هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ۷۵ درصد دانش آموختگان ما در رشته تحصیلی خود اشتغال دارند که این موضوع بسیار مهم است چون در ۳ سال قبل این آمار اشتغال ۲۰ درصد بود اکنون ما با همکاری دانشجویان قرار است آمار اشتغال خود را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: شعار اصلی این دانشگاه کیفیت است. با توافقاتی که با کشور آلمان داشتیم دوره های آموزشی ۳ ماهه برای دانشجویان کارشناسی فراهم شده است و البته در این رابطه باید از هم اکنون زبان خارجی خود را بهبود ببخشند.

وی اظهار کرد: رقبای ما اکنون در رسانه هایشان به ما فشار می آورند تا دوره های تخصصی این دانشگاه را در مرکز یا دانشگاه خود برگزار کنند من ۳۰ سال در رده های مختلف آموزش عالی خدمت کردم و همه دانشگاه های تراز اول را می شناسم و تجربه زیادی در آموزش دارم.

امید خاطر نشان کرد: در سال جاری، ۹۴ درصد از دانشجویان ما از نسل جوان کشور هستند و ما به این موضوع افتخار می کنیم. امروز راه برون رفت از مشکلات اشتغال دوره های مهارت افزایی و کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی است که باید بگویم انتخاب دانشجویان ما درست بوده و پشیمان نخواهند شد.

وی عنوان کرد: باید باور داشته باشید که مدرک تحصیلی به تنهایی کاربرد ندارد بلکه مهارت افزایی می تواند آینده دانشجویان جوان را تضمین کند که همه بخش های کشور را پویا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز