خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن خبرداد:

دستگیری 2 نفر متخلف شکار و صید در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۴۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن از دستگیری 2 نفر متخلف شکار و صید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مظلوم پناه در این خصوص گفت: مامورین اجرایی این اداره حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده درونه بردسکن شب هنگام، به یک نفر متخلف که مبادرت به شکار 2 قطعه کبک وحشی کرده بود، برخورد کردند و از ناحیه وی لاشه پرندگان مذکور و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کشف شد.

وی اظهار داشت: به استناد مصوبه شماره 380 شورایعالی محیط زیست بهای ضرر و زیان هر قطعه کبک 2 میلیون ریال است که متخلف می بایست به حساب خزانه واریز کند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: مستند به بند ب ماده 12 قانون شکار و صید قانون‌گذار برای متخلف مجازات حبس از سه ماه تا سه سال در نظر گرفته است.

رئیس محیط زیست بردسکن افزود: در اقدامی دیگر نیز یک نفر متخلف که اقدام به شکار و نگهداری 4 قطعه کبک کرده بود شناسایی و اعمال قانون شد.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد جهت حفظ و صیانت از حیات وحش که میراث طبیعی شهرستان هستند مامورین محیط زیست را یاری کنند و در صورت مشاهده تخلف شکار و صید مراتب را به شماره ۰۹۱۵۸۲۳۶۱۹۶- ۵۵۴۲۶۵۶۵ و یا پاسگاه های انتظامی و پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز