خبرگزاری کار ایران

نجفی در همایش دهیاران بخش ضیاء آباد:

نگاه به ظرفیت‌های داخلی بهترین راه مقابله با تحریم هاست

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۳۳

همایش دهیاران بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان با حضور اکرم نجفی مدیرکل، معاونین و کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراها، رحمانی بخشدار و مسئولان امور مالی و فنی دهیاری ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در این جلسه ضمن تبیین اصلاحیه آئین نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی، امور مالی شوراهای اسلامی و نحوه انتخاب دهیار، مصوب بیستم شهریور ماه سالجاری و سایر دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی مربوط به حوزه کاری دهیاری ها، کلیه مسائل و مشکلات دهیاران به ویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند روستایی مطرح و راهکارهایی برای رفع آنها بیان شد.

اکرم نجفی در ادامه گفت: بخش ضیاء آباد به لحاظ وجود محصولات کشاورزی و باغی، ظرفیت های گردشگری و معادن از غنی ترین بخش های استان است.

وی همچنین گفت: طی سال های اخیر با اقدامات و تلاش های صورت گرفته به ویژه در زمینه بهسازی معابر و مدیریت پسماندها، گازرسانی به روستاها و  بهبود آنتن دهی موبایل و اینترنت مسیر حرکت به سمت توسعه روستاها هموارتر شده است.

نجفی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی حال حاضر و اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور، بهترین راه مقابله را نگاه به ظرفیت های داخلی و استفاده بهینه از منابع و امکانات برشمرد و در این راستا از دهیاران خواست با ساماندهی و یا فروش ماشین آلات فرسوده و مازاد خود و همچنین رایزنی با ادارات‌جهت استفاده از ساختمان‌های بلااستفاده موجود در روستاها در این‌مسیر گام‌ بردارند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های دهیاران، اعلام کرد که درجه‌بندی دهیاری‌های استان اخیراً توسط اداره کل امور روستایی انجام شده و بلافاصله پس از تائید توسط وزارت کشور به فرمانداری‌های تابعه جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز