خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین خبر داد:

تشکیل کارگروه توسعه محتوای فضای مجازی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۷۱۴

کارگروه هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی امسال در قزوین با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و فعال می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه در نشست کارگروه فضای مجازی افزود: استان قزوین در حوزه فضای مجازی ظرفیت‌های زیادی دارد اما این فضا نیازمند سازماندهی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت‌های تولید و نشر محتوا و خدمات در فضای مجازی مهم‌ترین هدف این کارگروه است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گامی مثبت در این حوزه برداریم.

وی تصریح  کرد: حفظ و ترویج خرده‌فرهنگ‌ها و آداب‌ورسوم بومی و منطقه‌ای، گسترش سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فضای مجازی، پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، رشد مصرف کالاهای فرهنگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی، تقویت بنیان خانواده و بهبود و نظم و ارتباطات اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

اسماعیلی تاکید کرد: این کارگروه با تفاهم مشترک مرکز ملی فضای مجازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند و درصدد توسعه ظرفیت‌های استانی برای گسترش آن هستیم.

وی افزود: بسترسازی و برنامه‌ریزی جهت گسترش کسب‌وکارهای نوپای استان در فضای مجازی و توسعه زیست‌بوم محتوا و خدمات فرهنگی بومی در فضای مجازی، رفع موانع اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی و رسیدگی به ابلاغیه‌های مرکز ملی فضای مجازی، فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های‌مردمی تسهیل در ایجاد مراکز شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتالی و فعال‌سازی تشکل‌ها و اتحادیه‌های فعالان فضای مجازی از دیگر مواردی است که این کارگروه دنبال می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز