خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان یزد؛

پنج طرح بزرگ صنعت برق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۴۸

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان یزد ۵ پروژه بزرگ صنعت برق در قالب طرح «پویش الف ب ایران» با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، در این سفر پروژه پست ۲۳۰ به ۱۳۲ ابرکوه با حضور وزیر نیرو و هزینه اجرایی ۳۶ میلیارد تومان با هدف تامین برق موردنیاز متقاضیان و افزایش قابلیت اطمینان برق‌رسانی به مشترکین منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

توسعه بخش ۲۳۰ به ۶۳ پست ۴۰۰ کیلوولت سرو اردکان، افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت امامزاده، توسعه بخش ۶۳ به ۲۰ کیلوولت پست خضرآباد شهرستان اشکذر و توسعه یک فیدر ۲۳۰ در پست اردکان با اعتبار بیش از ۴۹ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در سفر رئیس‌جمهوربه استان یزد و با حضور وزیر نیرو به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در مراسم بهره برداری از این پروژه ها با اشاره به مشخصات فنی آنها اظهار داشت: با اجرای این پروژه برق مورد نیاز متقاضیان تامین و قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکان منطقه افزایش می یابد.

وی با اشاره به پروژه های شهرستان اردکان افزود: این پروژه ها در مجموع با اعتبار بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

صباغ زادگان عنوان کرد: با افتتاح این پروژه ها، تامین به موقع برق مشترکان صنعتی، تامین برق متقاضیان صنعتی و شرکت توزیع در محدوده شهرستان اردکان و کاهش افت ولتاژ در انتهای فشارهای متوسط و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکان منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز