خبرگزاری کار ایران

دادستان بوئین زهرا هشدار داد:

وضعیت پردازش سایت پسماند محمدآباد مشخص شود/ پلمب سایت در صورت رفع نشدن نواقص در مهلت مقرر

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۳۹

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا بر تعیین تکلیف پردازش سایت پسماند محمدآباد تاکید کرد و گفت: در صورت رفع نکردن نواقص سایت در مهلت های متناسب، سایت پلمب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صمدی ضمن اشاره به آخرین وضعیت سایت پردازش پسماند محمدآباد اظهار کرد: گزارشات دریافت شده حکایت از نواقص و ایرادات سایت دارد که ممکن است برخی از مشکلات سایت در آینده خطرات جانی برای اهالی به همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت: ساکنین منطقه به واسطه امکان آلوده‌شدن آب‌های شرب و کشاورزی توسط شیرابه زباله‌های موجود در منطقه گلایه‌مند هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: مدیر سایت پسماند محمدآباد جهت رفع انتشار بوی نامطبوع باید تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن آن انجام دهد؛ چرا که بوی مشمئزکننده منتشر شده در آن محل موجب سلب آسایش ساکنین، رانندگان و عابرین شده است. همچنین وضعیت شیرآبه های حاصل از زباله مشخص و رفع شود.

این مقام قضائی در ادامه گفت: چه بسا جهت درک وضعیت اهالی و اینکه چگونه با این وضعیت مدارا می نمایند، شاید در آینده مدیران سایت مکلف گردند که مدتی در آن محل سکونت نموده تا از نزدیک شاهد این  معضل باشند.

صمدی یادآور شد: در صورت عدم رفع نواقص در مهلت های متناسب بدون تردید محل سایت پلمپ خواهد گردید؛ چرا که این دادستانی در جهت احیای حقوق عامه و حفظ سلامت جان شهروندان با هیچ کسی مماشات نخواهد کرد و حقوق جامعه، مردم و محیط زیست باید حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز