خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

توسعه در تمامی حوزه ها بدون مشارکت بانوان امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۳۳

فرماندار بردسکن در جمع هیات رئیسه جدید مجمع مشورتی زنان این شهرستان گفت: توسعه در تمامی حوزه ها بدون مشارکت بانوان امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های سودابه مختاری در دور اول تشکیل مجمع مشورتی زنان شهرستان بردسکن به انتخابات اخیر این مجمع برای دور دوم فعالیت این مجمع اشاره کرد و انتخاب نسرین نامور را به عنوان رئیس مجمع تبریک گفت.

فرماندار بردسکن به نقش و تاثیر گذاری بانوان در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه مدیریتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای را به حوزه بانوان دارد و می طلبد همه مدیران دستگاههای اجرایی از ظرفیت بانوان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها  استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی زنان  اتاق فکر هر شهرستان در حوزه بانوان می باشند گفت:  شهرستان بردسکن از ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی در تمامی بخش ها برخوردار است و بانوان عضو مجمع مشورتی زنان باید با ارائه طرح و ایده براساس نیاز منطقه مطالبات بانوان را از مسئولان مطالبه گری کنند.

وی گفت: زنان در عرصه های اجتماعی نیز نقش محوری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند، پس  اگر می خواهیم فرزندان سالم داشته باشیم ،مادران سالم پرورش دهیم و اگر می خواهیم اعتقادات مذهبی را در خانواده تقویت کنیم باید مادران دین پرور آموزش دهیم.

وی با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه گفت :بانوان خود باید  به این باور برسند که می توانند در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و خدماتی وارد شده و توان بالقوه خود را به فعلیت رسانده و حداکثر بهره برداری را از ظرفیت های خویش در راه توسعه جامعه کنند.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی زنان به عنوان نماینده جامعه بانوان روحیه مطالبه گر این قشر را از مدیران دستگاه‌های اجرایی افزایش می‌دهد، اظهار کرد: این مجمع باعث تقویت روحیه و اعتمادبه نفس آنان برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب شهرستان در جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گفت: می‌طلبد بانوان برای توسعه شهرستان مشارکت بیشتری داشته باشند.

فرماندار بردسکن گفت: نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند و این مجمع زمینه حضور واقعی و ملموس زنان را درتصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های فراهم می‌سازد.

وی افزود: فعالیت و راه اندازی مجمع مشورت زنان استارت آن از استان خراسان رضوی زده شد و امروز این مجمع در تمامی استان های کشور راه اندازی شده است.

وی بزرگ ترین سرمایه های اجتماعی هر جامعه را نیروی انسانی آن دانست و گفت:امروز وضعیت کشور در حوزه اقتصاد و معیشت وضعیت مطلوبی نیست و برماست که بتوانیم در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن که نان و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است موفق عمل کنیم تا دشمن در اهداف خود ناکام بماند.

شاکری به اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی  اشاره کرد و گفت: این طرح نقشه راهبرد استان  در توسعه شهرستان ها است.

وی عنوان کرد: تمامی ارکان نظام اعم از نمایندگان مجلس، دولتمردان، سرمایه گذاران و امامان جمعه در اجرای این طرح دخیل هستند و یکی از طرح های ابتکاری استاندار خراسان رضوی است که تمامی شخصیت های کشور درراس مقام معظم رهبری تاکید براجرای این طرح دارند.

شاکری در پایان از اعضای مجمع مشورتی زنان خواست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را در حوزه بانوان داشته باشند و براساس تخصص و تعهد در راستای وظایف محموله اقدام کنند تاشاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.

دراین جلسه نسرین نامور ضمن مشخص کردن هیات رئیسه و مسئولین کمیسیون های مربوطه مجمع  گفت: امید است بتوانیم در سایه تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان به ویژه  فرماندار شهرستان بتوانیم گام های موثر تری را در تمامی حوزه برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز