خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد:

صادرات 113 میلیون یورو کالا از واحدهای صنعتی کوچک خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۰۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صادرات 113 میلیون یورویی واحدهای صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریورماه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در جریان بازدید از واحدهای صنعتی کوچک شهرک صنعتی کلات، گفت: صادرات محصولات بنگاه های کوچک یکی از اهداف اصلی شهرک‌های صنعتی استان در سال رونق تولید است و در همین راستا جوانان و نخبگان صنعتی، صنعتگران را هم به سوی پیشرفت هدایت کردند و در جنگ اقتصادی از تحریم، فرصت ساختند و 113 میلیون یورو صادارت داشتند.

وی افزود: صنایع کوچک با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح، روز به روز توانمندتر می شوند و همه واحدها تلاش دارند تا در سال رونق تولید، الگوی اقتصاد مقاومتی را به درستی در واحدهای خود اجرا کنند و از تمام ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: استان خراسان رضوی در کشورهای هدف صادراتی به خصوص کشورهای همسایه ورود خوبی دارد و مراکز صادراتی بیشتر شده و صنعتگران مراودات تجاری بیشتری دارند و اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته تنوع کالاهای صنایع کوچک خوب بود و امسال به دنبال تنوع بیشتر محصولات صادراتی هستیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: انشاالله همین روند در واحدهای صنعتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و زمینه تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم و توسعه می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز