خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار اسلامشهر خبرداد:

پلمپ مراکز اقامتی غیرمجاز ترک اعتیاد اسلامشهر

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۲۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به فعالیت برخی از مراکز اقامتی غیرمجاز ترک اعتیاد بویژه در بخش چهاردانگه، فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: فرماندهی انتظامی اسلامشهر نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر در بخش های آلوده شهرستان نیز با تعامل ادارات ذیربط اقدام می کند.

وی ادامه داد: مجموعه قضایی اسلامشهر نیز به منظور مساعدت برای درمان و بهبودی افراد معتاد نسبت به هدایت آنها به انجمن NA  جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مربوطه تعامل و همکاری لازم را خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی شهرستان به منظور استفاده از ظرفیت افراد باتجربه در انجمن NA هماهنگی لازم جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محیط‌های کارگری را انجام می‌دهد.

وی همچنین بر ضرورت نظارت مستمر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر بر فعالیت داروخانه‌ها، عطاری‌ها، سالن‌های ورزشی و مراکز درمانی تاکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گزارشی از اقدامات به عمل آمده در موضوعاتی همچون اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و پلمب مراکز اقامتی بهبودی غیرمجاز ترک اعتیاد ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز