خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبرداد:

بررسی پرونده مرگ یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۹۷

دادستان کرمانشاه با اعلام اینکه تحقیقات درباره پرونده مرگ یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه ادامه دارد، گفت: رسانه‌ها از هرگونه گمانه زنی پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، در پی اعلام فوت یکی از اعضا سابق شورای شهر کرمانشاه بر اثر اصابت گلوله محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عصر دیروز در حالی که بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی وی را همراهی می‌کردند از محل حادثه بازدید به عمل آورد.

وی ضمن بررسی روند تحقیقات میدانی با بازپرس ویژه این پرونده صحبت کرد.

 با قید فوریت گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناسان رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگان پلیس آگاهی به دستور دادستان بلافاصله ارزیابی‌های دقیق فنی و کارشناسی را انجام داده و ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) بدست نیامده است.

قراین موید وقوع حادثه (عدم رعایت جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تمیز کردن سلاح) است.

 به اذعان اولیا دم جان‌باخته، سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل است و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

از همین روی شایسته است از هرگونه گمانه زنی‌های فاقد مبنا در این خصوص اجتناب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز