خبرگزاری کار ایران

رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی:

عامل تخریب شبکه گاز در مشهد بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۸۴

رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: عامل تخریب شبکه گاز در مشهد شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، سید کمال ابن الرضا گفت: فردی که با دستکاری تاسیسات گازرسانی در منطقه‌ای در مشهد موجب تخریب شبکه اصلی گاز شده بود شناسایی و دستگیر و به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.

ابن الرضا افزود: مطابق ماده 687 قانون مجازات اسلامی ، فردی که در وسایل و تاسیسات مورد استفاده عمومی از قبیل شبکه‌های آب و فاضلاب ، برق ، نفت و گاز مرتکب تخریب یا حریق و از کار انداختن یا هرنوع خرابکاری دیگر شود، بدون آنکه هدف وی اخلال در نظم و امنیت عمومی باشد به حبس از سه تا 10 سال محکوم خواهد شد.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و تضیع کنندگان حقوق مردم گفت: براساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، فردی که بدون دریافت انشعاب قانونی از این خدمات استفاده یا با داشتن انشعاب از آن به صورت غیرمجاز استفاده کند به جریمه نقدی محکوم و با تکرار جرم، به قطع انشعاب به مدت سه تا 6 ماه نیز محکوم خواهد شد.

رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی افزود: تلاش‌ها و اقدام‌های بسیار برای مدیریت شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان در حال انجام است و گروه‌های سیار این شرکت با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می‌کنند.

شرکت گاز خراسان رضوی بیش از دو میلیون و 200 هزار مشترک شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز