خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رئیس‌جمهور وارد یزد شد/ بهره برداری از حدود ۵۰۰ پروژه

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۶۴

رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به همراه جمعی از وزرا وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به همراه جمعی از وزرا وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان استان قرار گرفت.

حسن روحانی امروز به همراه جمعی از وزرا میهمان یزدی‌ها است و با حضور در میدان امیر چخماق یزد در جمع مردم سخنرانی می‌کند.

با حضور رئیس جمهور حدود ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در یزد به بهره برداری می‌رسد که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از سوی بخش دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال آن نیز سهم بخش خصوصی تامین اعتبار شده است.

فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، افتتاح بیمارستان خاتم الانبیا در ابرکوه، افتتاح فولاد مگامدول چادرملو و دوبانده شدن ۲۵ کیلومتر از جاده یزد، طبس از جمله طرح‌هایی است که با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

همچنین با حضور وزیر نیرو طرح آبرسانی روستایی در شهر تفت با اعتباری بالغ‌بر ۳۵۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

۱۵ تفاهم نامه در سفر روحانی با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ملی و نهاد‌های عمومی به امضا می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز