خبرگزاری کار ایران

سردار طاهری خبر داد:

دستگیری گروگانگیر متواری بعد از دو سال/ ارث‌پدری عامل گروگان‌گرفتن برادر!

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۲۲

با اعلام جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان فردی که برادر خود را در شهرستان نیکشهر گروگان گرفته بود دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری گفت: با وقوع یک فقره آدم ربایی در ۲۶ آذرماه سال ۹۶ در شهرستان نیکشهر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی مشخص شد، فردی ۴۷ ساله با همکاری ۲ نفر دیگر برادر ۳۸ ساله خود را به‌علت اختلاف سر میراث پدری گروگان گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گروگان‌گیران با تماس با این فرد از او خواسته بودند به منزل پدری‌اش بیاید و وی را با زدن اسپری فلفل سوار خودروی خودش کرده و به روستایی در شهرستان ایرانشهر منتقل کردند، افزود: آنان پس از چند روز با قصد اینکه فرد ربوده شده ملک خود را به‌نام برادرش که اقدام به این گروگانگیری کرده، کند و وی را به محضری در شهرستان ایرانشهر برده اما این فرد موفق به فرار شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با مراجعه این فرد به پلیس شهرستان نیکشهر، مأموران پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، اقدامات خود را برای دستگیری برادر گروگانگیر و همدستانش آغاز کرده ولی متهمان به نقطه نامعلومی فرار کرده بودند.

وی بیان کرد: با رصد اطلاعاتی و پیگیری‌های مستمر سرانجام مأموران برادر گروگان‌گیر را پس از حدود ۲ سال فرار در محله رئیسان شهرستان نیکشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری بودن همدستان این متهم در پایان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز