خبرگزاری کار ایران

ذخایر خون خراسان رضوی با کمبود شدید مواجه شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۸۶

سازمان انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است و این سازمان با کمبود شدید مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این اطلاعیه، با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست شده تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

به دلیل سردی هوا مراجعه مردم به پایگاه‌ها کاهش یافته و در حال حاضر، ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته است که با ادامه این روند در روزهای آتی، نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز بیماران و مراکز درمانی باشیم.  

سازمان انتقال‌ خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام کرد که پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه‌های ذیل است:

- پایگاه امام رضا(ع)، واقع در میدان شریعتی ( تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه؛

- پایگاه امید،  واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید؛

- پایگاه شهید کریمی، واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد؛

- پایگاه میلاد، واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4؛

- پایگاه مهر، واقع در نبش بلوار ابوطالب 33؛

- پایگاه ثامن، در پارکینگ شماره 4 بازارچه شهید آستانه پرست ورودی حرم مطهر منتظر حضور شما هستند.

پایگاه امام رضا (ع) در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از 45/7 الی 00/13 و در نوبت عصر از 30/14 الی 45/18 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز