خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی:

حضور قطعی و مؤثر ما در انتخابات به معنای نادیده گرفتن مشکلات مردم و ناکارآمدیهای فعلی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۸۱

نخستین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی خراسان رضوی بعد از کنگره با حضور ۴۰ نفر از فعالان حزب و پیام صوتی دکتر منتجب نیا رئیس هیأت مؤسس حزب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، خوش نیت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مشهد و عضو انجمن اسلامی معلمان ، کاملان دبیر انجمن اسلامی مهندسان ایران شاخه خراسان و مشاور مدیر کل کار رفاه و تعاون استان خراسان ، ناصر طلوع دبیر حزب توسعه ایران شاخه خراسان ، رضائیان فعال سیاسی اصلاح طلب استان ، آریانی دبیر حزب وحدت و همکاری ملی ، حجه الاسلام و المسلمین حسینی مازندرانی فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در جلسه ضمن بیان تبریک افتتاح حزب از تلاش‌های محمدزاده تشکر و انتخاب وی به عنوان عضو شورای مرکزی حزب و دبیر استان را تبریک گفتند و به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با ضرورت فعالیت حزبی حرفه ای پرداختند .

حسین امینی استاندار اسبق سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد حسن روحانی در خراسان نیز در پیامی برگزاری کنگره حزب ، انتخاب محمدزاده به عنوان عضو شورای مرکزی حزب و دبیر استان تبریک گفت و برای منتجب نیا و اعضای حزب جمهوریت آرزوی موفقیت کرد.

همچنین محمدزاده عضو شورای مرکزی حزب ،حضور مؤثر و قطعی در انتخابات مجلس را به معنای نادیده گرفتن و عدم توجه به ناکآرامدی ها ، مشکلات و نارضایتی های مردم ندانست و اظهار داشت: بهترین راه افزایش کارآمدی نظام و پیگیری مطالبات مردم فعالیت حرفه ای احزاب است.

وی خاطر نشان کرد:ضمن رعایت استقلال حزبی ، حزب جمهوریت تعامل مثبتی را با دیگر احزاب اصلاح طلب خواهد داشت.

حیدر خوش نیت معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد نیز در این جلسه گفت: برای تحقق جمهوریت نظام اسلامی راهی جز حمایت و تقویت واقعی و عملی تحزب نداریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز