خبرگزاری کار ایران

کارشناس رسانه مطرح کرد:

پروژه دوبانده شدن محور شادمهر به بردسکن به شعار تبلیغاتی برای کاندیداها تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۵۶

یکی از مربیان فوتبال و کارشناس رسانه در خراسان رضوی گفت: پروژه دوبانده کردن گذرگاه خونین به شعار تبلیغاتی کاندیداها در زمان برگزاری انتخابات تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمین رهبر که به اتفاق کادر فنی تیم فوتبال دهداری مشهد برای عرض تسلیت به خانواده مرحوم محمد جواد حسنی نژاد ورزشکار بردسکنی به این شهرستان آمده بودند با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال و مربیان تیم فوتبال شهرداری بردسکن در منزل پدری این مرحوم حضور پیدا کردند. 

وی ضمن تسلیت به پدر و مادر محمد جواد گفت: این ضایعه ما را به ویژه جامعه ورزشی شهرستان بردسکن را عزادار کرد و بر ماست که یاد و خاطره این چنین ورزشکارانی را گرامی بداریم.

وی از رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن خواست جام فوتسال رمضان را به نام این ورزشکار نامگذاری کند که مورد موافقت رئیس اداره ورزش و جوانان قرار گرفت.

وی از مسئولان استان و شخص استاندار خواست اجرای دوبانده کردن این محور را یکی از اولویت‌های استان قرار دهد.

معاون امور عمرانی فرمانداری بردسکن در این دیدار گفت: این حافظ قرآن خود عامل به قرآن بود و در میدان های ورزشی اخلاق مدار واقعی بود. 

سید مهدی عصمتی مقدم کمبود اعتبار علل اصلی تاخیر در اجرای پروژه دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد بیان کرد و گفت: خوشبختانه پیگیری های خوبی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان انجام شده است، اما با اعتبارات قطره چکانی نمی توان این پروژه را تکمیل کرد که امید است با تزریق اعتبارات ملی این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

رضا محزون و رضا غلامی زارع به عنوان استاد قرآن و سرمربی تیم فوتبال شهرداری بردسکن هریک در سخنانی به ویژگی های اخلاقی و خاطرات این حافظ قرآن و ورزشکار بردسکنی پرداختند.

پدر و مادر مرحوم محمد جواد حسنی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از ابراز همدردی قشرهای مختلف مردم و مسئولان از حرکت لاک پشتی دوبانده کردن محور شادمهر به بردسکن انتقاد کردند و گفت: اگرچه دیگر محمد جواد در بین ما نیست ولی متولیان امر باید یک فکر اساسی کنند که محمد جوادهای دیگر در این محور جان خود را از دست ندهند. 

در این دیدار به رسم یادبود یک پیراهن دروازه بانی که نام مرحوم حسنی نژاد روی پیراهن حک شده بود به پدر این ورزشکار اهداء شد.

مرحوم محمد جواد حسنی نژاد ، حافظ قرآن و ورزشکار بردسکنی در سی‌ام مهرماه بر اثر حادثه تصادف در محور بردسکن به خلیل آباد جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز