خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار به ایلنا خبر داد:

کشف بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۲۶

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند 6 هزار و 660 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاءالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: ماموران ایستگاه پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، توانستند این مقدار سوخت قاچاق را به هنگام بازرسی خودروهای ترانزیتی کشف کنند. 

وی افزود: در این ارتباط چند خودرو توقیف و تعدادی متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

سردار جان نثار در ادامه از کشف مقادیری کالای قاچاق در این معبر رسمی خبر داد وگفت: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور همچنین موفق شدند مقداری کالای قاچاق به ارزش 49 میلیون و 500 هزار ریال را کشف کنند. 

وی مطرح کرد: در این ارتباط نیزچندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار کرد: این اقلام قاچاق شامل برنج، روغن، شیرخشک، مرغ و ... بود.

وی تصریح کرد: قاچاق هر لیتر سوخت به خارج از مرزهای کشور موجب تزلزل پشتوانه و سرمایه‌های ملی می‌شود و مرزبانان خراسان رضوی همواره برخوردی قاطع با قاچاقچیان سوخت داشته و هیچگونه چشم داشتی نسبت به اینگونه جرائم ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز