خبرگزاری کار ایران

معاون اشتعال کمیته امداد:

پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی در قبال اشتغال یک مددجو

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۰۲

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: کارفرمایانی که برای توسعه کسب‌ و کار خود متقاضی دریافت وام قرض‌الحسنه اشتغال از این نهاد هستند می‌توانند در ازای به‌ کارگیری مددجویان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، شاهین رضایی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است، گفت: در این طرح و از ابتدای سال تاکنون کارفرمایان و صاحبان مشاغل دارای مجوز که دویست مددجوی این نهاد را با قید بیمه و ارائه تضمین سه‌ساله استخدام کردند برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت پنج‌ساله به بانک‌ها معرفی شدند که درمجموع رقمی معادل یکصد میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از طریق برخی بانک‌های عامل استان پرداخت می‌شود، افزود: هر کارفرمای صاحب کارگاه فعال تولیدی و یا بنگاه توزیعی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به‌کارگیری کند می‌تواند به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند.

رضایی با تأکید بر اینکه ضریب اطمینان از موفقیت و پایداری شغلی این طرح در مقایسه با اعطای تسهیلات انفرادی به مددجویان بیشتر است، گفت: همه‌ساله تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق اشتغال و خودکفایی از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز یادآور شد: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و در زمینه‌های خدماتی، دام‌پروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار نیازمند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز