خبرگزاری کار ایران

در پژوهشگاه مواد و انرژی ایران انجام شد؛

برگزاری کارگاه بین‌المللی "نانو فناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر"

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۹۹۸

سرپرست دبیرخانه شبکه نانوفناوری کشورهای جهان اسلام(INN) مستقر در پژوهشگاه مواد و انرژی از برگزاری کارگاه بین‌المللی "نانوفناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر" با حمایت سازمان‌های بین‌المللی کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی و بنیاد علمی اکو، خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه ترک نیک با اعلام این خبر گفت: در این رویداد دانشمندانی از جهان اسلام در کنار نخبگان و استادان ایرانی، با هدف معرفی پیشرفت‌های جدید، ‌بررسی چالش‌های پیش روی و راهکارهای ارتقاء کیفی محصولات موجود، تبادل نظر میان استادان و محققان فعال و تقویت همکاری‌های بین‌المللی به ارائه دستاوردهای خود می پردازند.

وی افزود: این کارگاه با 5 محور تخصصی نانوفناوری، پزشکی و سلامت محیط زیست؛ تاثیرات زیست محیطی؛ منابع و فناوری‌های انرژی‌های تجدیدپذیر؛ فناوری‌های پیشرفته انرژی (باتری، سلول خورشیدی و ...) و اقتصاد، سیاست و برنامه‌ریزی در موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر، تعریف شده است؛ لذا، فرصت بسیار مغتنمی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان ایرانی علاقه مند فراهم آمده تا در فرایند شبکه سازی به توسعه و تقویت همکاری‌های هدفمند علمی بین‌المللی برای بسترسازی اجرای پروژه‌های مشترک بین‌المللی و اعزام دانشجویان به دوره‌های کوتاه مدت در راستای اشاعه ماموریت‌ها و رسالت شبکه INN بپردازند.

ترک نیک خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ‌به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی شبکه INN به آدرسhttp://www.comstech-nanonet.org/ مراجعه نمایند. مهلت ارسال فرم ثبت نام به ایمیل inn@comstech-nanonet.org تا چهارشنبه 15 آبان سال جاری، ادامه خواهد داشت و به شرکت‌کنندگان و سخنرانان کارگاه، به ترتیب، گواهی معتبر بین المللی حضور و ارائه به زبان انگلیسی اعطا خواهد شد.

کارگاه بین‌المللی نانوفناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر (NTRE2019)، سومین رویداد بزرگ بین‌المللی شبکه نانوفناوری جهان اسلام (INN) به شمار می رود. دو سال گذشته نیز کارگاه کنفرانس بین المللی دو روزه "نانوفناوری و نانوپزشکی" (NTNM2017) در 6 محور با حضور 25 دانشمند جهان اسلام از 14 کشور (هلند، مالزی، پاکستان، هند، انگلستان، نروژ، بنگلادش، استرالیا، ژاپن، عمان، قرقیزستان، عراق، امریکا و ایران) با 32 سخنرانی به زبان انگلیسی در 13-12 اردیبهشت 1396 برگزار شد و در کنار این رویداد،  9 کارگاه بین المللی و 84 پوستر از مقالات پژوهشی نیز ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز