خبرگزاری کار ایران

معاون اداره راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت روگذر شرکت نفت قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۵۷۱

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت ضلع جنوبی تقاطع شرکت نفت قزوین با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار آغازشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجتبی دایی دایی با اعلام این خبر اظهارداشت: عملیات اجرایی تقاطع پل شرکت نفت قزوین که در محدوده این شهر و در ابتدای جاده قدیم قزوین به آبیک و کرج قرار دارد آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر دوره دهم ریاست جمهوری است  که عملیات عمرانی این طرح به طور رسمی از سال ۹۰ و با همکاری راه و شهرسازی، شرکت نفت و شهرداری قزوین آغاز شده است.

دایی‌دایی تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته در تامین اعتبارات این طرح میزان مشارکت دستگاههای اجرایی شامل ۵۰ درصد از سوی اداره راه و شهرسازی، ۲۵ درصد شرکت نفت و ۲۵ درصد شهرداری قزوین است.

وی گفت: محل تقاطع واقع در پل قدیمی شرکت نفت یکی از نقاط پر حادثه به شمار می رود که با طراحی جدید، تعداد ۲ دهانه پل روگذر با عرض ۱۲ و عرض عبوری ۱۵ متر به طول سه کیلومتر رفت و برگشت به مورد اجرا گذاشته شده که باند شمالی آن در سال ۹۳ زیر بار ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: برای عملیات اجرایی و توسعه پل شرکت نفت قزوین تاکنون ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل و بهره‌برداری کامل آن نیز به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

دایی دایی اظهارداشت: در حال حاضر عملیات بسترسازی این پل توسط اداره کل راه و شهرسازی برای اجرای آسفالت این پروژه تکمیل و تحویل شهرداری برای اجرای روکش آسفالت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز