خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف محموله 130 میلیاردی لوازم و قطعات ماشین لباسشوئی قاچاق در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۴۵

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم و قطعات ماشین لباسشویی با ارزش بیش از 130 میلیارد ریال در بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "میرزایی" حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به 13 دستگاه کامیون بار کانتینر 40 فوت مشکوک شده که جهت بازرسی تکمیلی آنها را به داخل یگان منتقل کردند .

وی افزود : مأموران انتظامی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی دقیق خودروها مشاهده کردند که خودروها حامل قطعات نگهدارنده ماشین ظرف شویی قاچاق هستند که در این رابطه 13 دستگاه کامیون توقیف شد .

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ، ارزش تقریبی محموله کشف شده را بیش از 130 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه 13نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهدانی فرد خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز