خبرگزاری کار ایران

قول مساعد رئیس دفتر رئیس جمهور به مردم جنوب فارس:

۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان درحال ساخت لامرد اختصاص می یابد/ رفع موانع برای بهره برداری از کارخانه استحصال اتان را پیگیری می کنم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۵۶

رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست شورای اداری شهرستانهای لامرد و مهر پیرو درخواست نماینده حوزه انتخابیه، مساعدت و پیگیری خود را در تکمیل طرح های نیمه تمام این منطقه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور باحضور در نشست شورای اداری شهرستانهای لامرد و مهر ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود:  دنبال فرصتی بودم که در این منطقه حضور پیدا کنم و پیگیری  های نماینده فعال این دو شهرستان و وزیر اطلاعات، انگیزه را مضاعف کرد تا در این منطقه حضور یابم.

وی تصریح کرد: دکتر علوی  وزیر محترم اطلاعات چهره ای ملی هستند و ندیده ام بحثی درباره استان فارس مطرح شود و ایشان بی تفاوت باشند و همیشه در یاد دارم که ایشان، دین خود را نسبت به مناطق لامرد و مهر و استان فارس ادا کردند و نه اینکه در این زمان فرزندشان به عنوان نماینده مجلس باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه، پیگیری های نماینده مردم این منطقه را ارج نهاد  و گفت: هنوز مجلس آغاز نشده بود ولی آقای علوی ، موارد حوزه انتخابیه را پیگیری می کردند و امروز پیشرفت این منطقه حاصل تلاش و انسجام مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: امروز تحریم ها باعث ممانعت از برنامه ریزی ها در کشور نمی شود و شاهد پیشرفت ها در بسیاری از زمینه های می باشیم و این بدان معنا نیست که مردم هیچ مشکلی ندارند. 

واعظی با بیان اینکه شرایط تحریم ها باعث اقتدار ایران و انسجام بیشتر مردم و مسئولان شد و شاخص های اعلام شده از سوی استاندار فارس در زمینه های مختلف را امیدوار کننده دانست. 

وی ضمن تاکید بر حفظ و استمرار انسجام ملی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود ، گفت: تقسیمات کشوری اخیر در استان فارس بدون حاشیه اجرا شد و هوشمندی مسئولان و مردم بود که این تقسیمات کشوری انجام شود و باعث شادی بیش از یک میلیون نفر در استان فارس شد. 

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به پروژه های  نیمه تمام در شهرستانهای لامرد و مهر، گفت: لامرد و مهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است که امروز همه از مهندسان ، کارگران ، نخبگان و مسئولان تلاش دارند تا با دلسوزی این طرح ها به بهره برادری برسد و این وحدت و همدلی، انگیزه دولت را برای کار کردن مضاعف کرد و این منطقه از جنوب استان فارس نسبت به سالهای ۶۰،  توسعه چشمگیری داشته است. 

وی پیشرفت پروژه ها بازدید شده در این منطقه را مطلوب ازریابی کرد و گفت: قول می دهم که پروژه های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد بود که توسط خیراندیش در حال ساخت می باشد و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم ، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. 

واعظی در ادامه با اشاره به پیشرفت کارخانه استحصال اتان در شهرستان مهر از قول مساعد برای رفع مشکلات و موانع پیش رو این پروژه خبر داد. 

وی با بیان اینکه افتتاح سالن ترمینال فرودگاه لامرد، مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان و کارخانه آلومینیوم جنوب در روند رو به رشد این منطقه موثر خواهد بود ، بیان کرد: بهره برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب باعث تحول چشمگیر در این منطقه می شود و با برنامه ریزی که در این بخش انجام شده، توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دست باعث جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده عظیم، اشتغالزایی چند برابر و باعث توسعه استان فارس و این منطقه خواهد شد. 

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این پروژه ها در سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس و این منطقه به بهره برداری برسد. 

در ابتدای این نشست نیز سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولان دولت تدبیر و امید در تزریق اعتبارات ملی به این منطقه، افزود:  پایان گام اول انقلاب مصادف شد با پایان محرومیت زدایی شهرستاهای لامرد و مهر و در آغاز گام دوم انقلاب با بهره برداری از طرح های بزرگ، صنعتی شدن لامرد و مهر رقم می خورد.

وی با اشاره به وحدت و همدلی حاکم در دو شهرستان، گفت: نقشه توسعه راه لامرد و مهر برای تبدیل شدن این منطقه به قطب صنعتی و استقرار صنایع بزرگ و پشتیبان در این منطقه است که استقرار امکانات در همین راستا پیگیری شد و این پروژه های مهم، گوشه ای از خدمات انجام شده در این دو شهرستان است. 

وی اضافه کرد: اکثر پروژه هایی که بازدید شد؛ نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت دارند و قطعا با تزریق اعتبار و حمایت دولت ، آماده بهره برداری خواهند شد که در جهش صنعتی این منطقه از جنوب فارس و توسعه استان موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز