خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

نقشه راه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم رضوی نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۹۸

در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی، نقشه راه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، به منظور سرعت بخشیدن به اقدامات اجرایی در بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و رفع مشکلات سرمایه گذاران در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و الگوی هویتی اسلامی ایرانی بافت پیرامون حرم مطهر،جلسه ای با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، احمد یزدان‌پناه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و محمدرضا کلایی شهردار مشهد در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی درباره نتایج این نشست گفت: در این جلسه، نقشه راه بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد وزارت راه و شهرسازی و شهرداری مشهد به صورت مشترک تا پایان سال جاری نسبت به تهیه طرح تفصیلی جدید با لحاظ مبانی شهرسازی و دغدغه های موجود در بافت پیرامون حرم مطهر اقدام کند و آن را در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب برساند.

علیرضا رزم حسینی ادامه داد: همچنین مقرر شد آیین‌نامه تشخیص مصادیق حقوق مکتسبه و نحوه برخورد با آن، طی دو هفته توسط استانداری، اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و شهرداری مشهد تهیه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز